На виконання вимог п. 2 статті 4 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” (далі-Закон) інформуємо, що управлінням екології та природних ресурсів Тернопільської  обласної військової адміністрації від 21червня 2024 року за № 04/1113-7313/1 видано висновок з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності СФНВГ „Коваль” щодо встановлення установки для термічного знищення відходів тваринного походження УТ 200 та потужності до 3 тис. місць для свиней понад 30 кг на свинофермі по вул. Промислова, 5 у с. Личківці Чортківського району Тернопільської області.



ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРІС-ЗАХІД" 43706726 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 01032, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 106-Б (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю є експлуатація виробничої бази, що знаходиться за адресою: Тернопільська область, Чортківський район., с. Лядське, вул. Центральна, 9. Основними процесами виробничої бази є: обслуговування власного автотранспорту та сільськогосподарської техніки, склад ПММ з паливо-роздавальною колонкою. Технічна альтернатива 1. Технічною альтернативою 1 передбачається розміщення споруд та обладнання: ремонтної майстерні, токарного верстату, свердлувального верстату, зварювального посту, ковальського посту, місця для зберігання деталей, що були у використані, складу ПММ (трьох наземних резервуарів для зберігання дизельного палива типу РСГ-50, РСГ-70, РСГ-70 і паливороздавальної колонки (ПРК) NOVA A1.1-1), посту охорони, роздягальні, складів інженерів, стоянки для тимчасового зберігання автотранспорту на 13 машино/місць, зварювального генератору потужністю 6.5кВт типу Fogo FH8220 W, генератору для аварійного електрозабезпечення GSW140I потужністю 98,34 кВт (або аналогічного за параметрами). Також передбачається встановлення резервуару для зберігання нафтопродуктів РСГ-10 на твердій наземній основі (суцільній залізобетонній плиті). Технічна альтернатива 2. Технічною альтернативою 2 передбачається експлуатація обладнання, аналогічного технічній альтернативі 1, за виключенням генератора для аварійного електрозабезпечення; планується встановлення та експлуатація генератора для аварійного електрозабезпечення DALGAKIRAN DJ 350 DD потужністю 256 кВт. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Тернопільська обл. Чортківський р-н Лядське вул. Центральна, 9 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Монастириська міська територіальна громада Чортківського району Тернопільської області. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Тернопільська обл. Чортківський р-н Лядське вул. Центральна, 9. Експлуатація виробничої бази знаходиться за адресою: Тернопільська область, Чортківський район, с. Лядське, вул. Центральна, 9, в межах земельної ділянки з кадастровим номером 6124289200:01:001:0959, на якій розташовані будівлі та устаткування, що знаходяться в оренді ТОВ «АКРІС-ЗАХІД» згідно з договором оренди майна. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Тернопільська обл. Чортківський р-н Лядське вул. Центральна, 9. Територіальна альтернатива 2 не розглядається у зв’язку з тим, що експлуатація виробничої бази здійснюється на вже сформованій ділянці з кадастровим номером 6124289200:01:001:0959, на якій розташовані будівлі та устаткування, що знаходяться в оренді ТОВ «АКРІС-ЗАХІД» згідно з договором оренди майна. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Територія проммайданчика вільна від безпосередньої близькості до об’єктів спортивнооздоровчого, курортного і рекреаційного призначення, пам’яток архітектури, історії і культури. Встановлено, що експлуатація виробничої бази має ряд соціально-економічних переваг, серед яких варто виділити: забезпечення користувачів пальним, своєчасний ремонт та обслуговування сільськогосподарської техніки; працевлаштування населення; здійснення надходжень у бюджет за рахунок сплати підприємством податків; покращення економічного потенціалу регіону. Крім того, на об’єкті передбачається впровадження ряду природоохоронних, ресурсозберігаючих, енергоефективних та запобіжних заходів, які націлені на забезпечення допустимого антропогенного навантаження господарської діяльності на умови життєдіяльності населення та дотримання фундаментальних принципів сталого розвитку. Провадження планованої діяльності не суперечить вимогам діючих норм і правил (екологічним, протипожежним, містобудівним, тощо), відповідає вимогам розвитку інфраструктури населеного пункту та є економічно доцільним. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Об’єкт планованої діяльності призначений для обслуговування, поточного ремонту власного автотранспорту та сільськогосподарської техніки. До складу виробничої бази входять наступні споруди та обладнання: ремонтна майстерня, токарний верстат, свердлувальний верстат, зварювальний пост, ковальський пост, місце для зберігання деталей, що були у використані, зварювальний генератор потужністю 6.5 кВт типу Fogo FH8220 W, склад ПММ, до якого входять три наземні резервуари об’ємами 50 м3, 70 м3, 70 м3 для зберігання дизельного палива і одна паливороздавальна колонка (ПРК). Зберігання дизельного палива передбачається в інснуючих наземних резервуарах типу РСГ-50, РСГ-70, РСГ-70. Виробнича потужність ПРК типу NOVA A1.1- 1 складає 50 л/хв. Заправка власних автомобілів та спецтехніки передбачається протягом року, зберігання палива -950 м3/рік. Встановлення четвертого резервуару для зберігання нафтопродуктів РСГ-10 передбачається на твердій наземній основі (суцільній залізобетонній плиті). Електропостачання об’єкта здійснюється відповідно до договору про постачання електричної енергії споживачу. Для резервного електроживлення передбачається встановлення дизель-генератора GSW140 I потужністю 98,34 кВт або аналогічного за параметрами. Водопостачання об’єкта планованої діяльності передбачається привозною водою. Водовідведення господарсько-побутових стоків передбачається у вигріб. Також передбачається організація системи збору поверхневого стоку з території проммайданчика з влаштуванням локальних очисних споруд (ЛОС). Ремонтні роботи засобів сільгосптехніки передбачається проводити за допомогою процесів електрозварювання, газозварювання, металообробки на верстатах, також передбачаються фарбувальні роботи. Режим роботи під час проведення польових робіт (березеньтравень, вересень-грудень) - 7 днів/тиждень; режим роботи в періоди грудень-лютий та червеньсерпень -5 днів/тиждень, в 1 зміну по 8 годин на день. Кількість робочих місць - 20. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. При провадженні планової діяльності необхідним фактором є: дотримання обсягів дозволених викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел, дотримання дозволених рівнів еквівалентного та максимального рівня звукового тиску в процесі ведення діяльності; забезпечення допустимих рівнів соціального ризику та ризику об’єкта на здоров’я та життя населення; ведення планованої діяльності в межах відведеної земельної ділянки; дотримання природоохоронного законодавства у сфері управління відходами; дотримання правил пожежної безпеки та техніки безпеки; дотримання вимог щодо впорядкування своєї території; дотримання законодавчих вимог із захисту земель від ерозії, підтоплення, ущільнення, забруднення відходами, іншими забруднювачами; дотримання вимог чинного санітарноепідеміологічного законодавства. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання вимог чинного санітарно-епідеміологічного законодавства, а також дотримання протипожежних розривів між будівлями та спорудами. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. З врахуванням особливостей ділянки розміщення об’єкту для забезпечення безпечних умов функціонування передбачені наступні заходи: забезпечення дотримання протипожежних вимог за рахунок відповідного інженерного оснащення комплексу; під’єднання об’єкту до інженерних мереж; компонування технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки та виробничої санітарії; забезпечення своєчасного вивезення утворених та інших видів відходів з території об’єкта. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Інженерна підготовка території включає системне планування ділянки розміщення об’єкта та облаштування елементів під необхідні об’єкти для експлуатації системи інженерних будівель та споруд. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Технічна альтернатива 1: 1.Клімат і мікроклімат: вплив відсутній. Зміни клімату та мікроклімату внаслідок діяльності об’єкта не відбуватиметься. 2. Повітряне середовище: вплив передбачається. При підготовчих роботах та при експлуатації об’єкту передбачаються викиди забруднюючих речовин в межах допустимих значень. 3. Акустичне середовище: при діяльності об'єкту буде здійснюватися незначний акустичний вплив в межах допустимих значень. 4 Геологічне середовище: вплив відсутній. 5. Ґрунти: передбачаються часткові підготовчі роботи території промислового майданчику у вигляді прокладення інженерних комунікацій в траншеях, риття траншей буде відбуватись вручну за допомогою зворотної лопати. Розробка траншей виконується з недобором, щоб не ушкодити природну структуру ґрунту в основі. Доробка траншей виконується з розрівнюванням і ретельним ущільненням ґрунту. Розроблений ґрунт переміщується в тимчасовий резерв та буде використано для зворотного засипання траншей, при нормальних умовах експлуатації об’єкту вплив на ґрунти зводиться до мінімуму. 6 Водне середовище: водозабезпечення - привозна вода; водовідведення господарсько-побутових стоків у вигріб з септиком з подальшим вивезенням на очисні споруди. Відвід поверхневого стоку після ЛОС у резервуар. Утворення виробничих стоків не передбачається. В рамках функціонування обʼєкту не передбачається організованого забору та скидів стічних вод у водоймища та ґрунтові води вплив відсутній. 7. Рослинний і тваринний світ: опосередкований вплив. Обʼєкт знаходиться на освоєній і зміненій антропогенною діяльністю території. Видалення зелених насаджень, зумовлене провадженням планованої діяльності, не передбачається. Представників флори та фауни, які входять до переліків охоронних видів, в районі розміщення обʼєкту не зафіксовано. На середовище перебування, зміну та порушення видового різноманіття, а також шляхи міграції тварин і птахів планована діяльність не чинить шкідливого впливу. 8. Природні території та обʼєкти: вплив не передбачається. Територія провадження планованої діяльності не відноситься до територій та обʼєктів природно-заповідного фонду (ПЗФ) України, водно-болотних угідь ПЗФ, територій перспективних до заповідання, обʼєктів і територій Смарагдової та Екологічної мережі. 9. Культурна спадщина: вплив на обʼєкти культурної спадщини під час провадження планованої діяльності не очікується. На території провадження планованої діяльності не обліковуються пам’ятки архітектури, історії та культури. 10. Здоровʼя та умови проживання населення: передбачається в межах допустимих нормативних значень. Під час провадження планованої не передбачається понаднормативного акустичного, вібраційного, світлового радіаційного забруднення та випромінення, які можуть негативно впливати на здоров'я населення. 11. Навколишнє техногенне середовище. Реалізація планової діяльності не передбачає впливу на промислові і житлово-цивільні об'єкт, наземні і підземні споруди та інші елементи техногенного середовища. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля допустимі для облаштування об’єкту по вул. Центральна, 9, у с. Лядське Чортківського району Тернопільської області. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у відповідності з пунктом 2 статті 6 та статтєю 5 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» під № 2059 – VIII від 23.05.2017 р., вид та територія планованої діяльності не стосується зони відчуження або зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами відповідно до Закону України «Про охорону атмосферного повітря» (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Управління екології та природних ресурсів Тернопільської обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управління екології та природних ресурсів Тернопільської обласної державної адміністрації , 46008, м. Тернопіль, вул. Шпитальна, 7, eco_ter@eco.te.gov.ua, (0352) 25 95 93, П’ЯТКІВСЬКИЙ Ігор Омелянович (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux